Sıcak gönüllere göç..............

Sıcak gönüllere göç..............
Sıcak gönüllere göç.............

20 Eylül 2016 Salı

Yöneticilik (Annelik dahil)

Meslek yaşantımın 26.yılında soluklanmak için durdum....iyi mi yaptım...Eveeet. Kendimle başbaşa zamanlar geçirdim...Kendime geldim...yavaşladım.... ama frene basmadım henüz.  Aralıksız 26 yıl çalışmanın verdiği alışkanlıklar öyle kolay kolay yakamı bırakmadı tabiiii... Her sabah parlak fikirlerle uyandım güne....Sağolsun sevgili ailem her hayalimi destekledi....Bir şeyler olacak ama neeee......olunca paylaşırım sizlerle.
Mimarlık mesleği, sırtıma oturan en iyi ikinci gömleğim benim...birincisi  ANNELİK....
Mesleğim hakkında da ...Annelik hakkında da kitaplara sığacak pek çok kazanılmış tecrübe yazabilirim...Mesleğimle ilgili olanlar uygulanabilir reçete olabilir.......amaaa...... Annelik ile ilgili olanlar reçete yerine geçmez....sadece sayısız çözüm önerisi olur. NEDEN? Çünküüü "Her çocuğun reçetesi farklıdır." bu benim tespitim. Annelik doğaçlama bir yönetim şekli. Anneliğin.... şirket yönetmek....personel yönetmek....mağaza yönetmek.... gibi diğer yönetim şekillerinden pek bir farkı yok. Yönetici (annelik dahil) gerektiği kadar DİSİPLİN, gerektiği kadar ÖZGÜRLÜK ve çokça SEVGİ ile her alanda mükemmel sonuca ulaşır.  Bunu bir düşünün...ve yönetim şeklinizi tekrar gözden geçirin.......derim ben....
Sevgiyle Kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder