Sıcak gönüllere göç..............

Sıcak gönüllere göç..............
Sıcak gönüllere göç.............

14 Eylül 2016 Çarşamba

YAZMAK=PAYLAŞMAK

Selam Arkadaşlar,
Yazmayı sevmek=Paylaşmayı sevmek demek benim için. Ben yazayım siz okuyun .....olmamalı. Karşılıklı paylaşmak isterim ve paylaştıkça artan bilgileri, yüreğimde döndürüp, yaşatıp...çoğaltmak isterim. Konu ne olursa olsun dinlerimde ...yaşamışlıklarımdan edindiğim tecrübe ve değerlerim ile de yardım ederim. Yüreğim kadar karnımda geniş...SIR olanları sonsuza kadar karnımda saklarım. Çokça sever yanımla dinlerim...mutlu biten sonlar için mücadele ederim....kulağım dosttur.
Varsa anne...baba...kardeş...eş ve çocuklarımızla ilgili çıkmazlarınız....belli mi olur??? Bir ucundan tutar çözeriz belki. Yaşarken gerçek hayatı...bir türlü sukunet sağlayamayız...fırtına kopar biz olmazsak...işler aklımızdaki gibi tamamlanmazsa....Bir durup nefes alsak....uzaktan bakma şansımız olsa kendimize...AMA yoook bunu yapmak için zaman yok. Anne babayı dinlemek için....OLMAZI çocuklara uygun dille anlatmak için....ANLAŞILMAZLIKTAN duyulan üzüntüyü arkadaşına izah etmek için....SEVDİĞİMİZİ söylemek için...için de içinnn. İş yaşantımda çokça ben de aynı zamansızlıkların tuzağına düştüm...Ama Sevdiğimi söylemeyi hiç bir zaman ertelemedim. Aslında insan yüreğinden geçeni....azıcık yumuşatabilse ve bir gram sevgi katabilse her cümle içine....HOOOP...bitti işte...fazla söze gerek yok.
Biliyor musunuz? İnsanlar mutsuz ve stresli zamanlarda BETA beyin dalgaları ile hareket ediyor....beynine bir yayıldımı bu sinyal...sen sağol günün berbat oluyor. Mutluluk ve huzuru ALFA beyin dalgaları sağlıyor.... O sebeple Sizlere bol ALFA dalgalı günler diliyorum.
Sevgiyle Kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder