Sıcak gönüllere göç..............

Sıcak gönüllere göç..............
Sıcak gönüllere göç.............

20 Eylül 2016 Salı

Kız Arkadaşlar ile Eğlenmek Çoook Güzel......

Az önce kitap okurken güldüm kendi kendime....İSDEMİR'de çalışırken kızlarla parti yapardık ara ara....2 ayda bir...stres atmak için. Dünya Kadınlar Günü kutlamaları ile başlamıştı bu gelenek....
Kızların bir kısmı farklı gerekçelerle geceye katılamazlardı.....NİYE...koca sızlanır...çocuğa bakacak kimse olmaz, kaynana kayınbaba yemeğe davetli...kendi gelse görümce de peşine takılacak vs.vs. Ama üzülürlerdi gelemeyince..... Gecemizin bir hafta öncesinde başladığım ve coşkuyu hat safhaya çıkaran mailler atardım kız arkadaşlarıma. "Nesrin Abla ben katılamayacağım ama...beni mail listesinden çıkarma, çok eğleniyorum." derlerdi. Biraz eğlenceli...biraz kız kıza espiriler ile paylaşımlarım olurdu.
Bunu niye yazıyorum.......komik bir anım geldi aklıma....(hani kitap okurken gülmüştüm yaaa...)
Eğlencelerden birinde...yine günler öncesinden maillere başladım....yazmaktan keyif alıyordum.
Nasıl olsa kızlarla yazışıyorum.....diye espiriler gırıla gidiyor...... Kendim bile okuyup gülüyordum. Öyle açık seçik değil....gecenin konseptine uygun biraz komik....biraz feminen espiriler....artık geceye yaklaşmıştık...kızlara moral ve coşku veren yazılar yazıyordum ki...(bu arada yaklaşık 35-40 kişiye gidiyor bu mailler)....bir sabah bilgisayarı açtım ve Ereğli grubumuzda görev yapan bir erkek arkadaşın mailini gördüm.
ŞÖYLE YAZIYORDU:
Nesrin Hanım,
Bir haftadır gönderdiğiniz mailleri o kadar keyifle okudum ki...aslında çok gülümseyen biri de değilim....buna rağmen gülmekten karnım ağrıdı. Hiç olmadığım kadar coşkulu çalışmaya başladım.....çoook teşekkür ederim. Geceye katılmayı çok isterdim...keşke ben de sizin kız arkadaşınız olsaydım. Bu maillerin bana yanlışlıkla geldiğini tahmin ettiğim halde, sizi uyarmadığım için vicdan azabı çekiyorum ve özür diliyorum. Sizin için de uygun ise listede kalmak isterim.
Saygılarımla, .......yazmış.
*****Ben bu maili okuyunca .............hatırlamak istemiyorum....HINK oldum. Yazdıklarımı düşündükçe güldüm....güldüm de güldüm....güldüm de güldüm...gerçekten insan gözünden yaş gelene kadar...karnı ağrıyana kadar.....akşama kadar gülermiş....
Kız arkadaşım olmak isteyen BEYEFENDİYİ mail listemden çıkardım tabiii......yıllar sonra anlatacak...anlattıkça gülecek bir anım olmuş.....ne güzel...
Kızlar hepinizi özledim...
Sevgiyle Kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder