Sıcak gönüllere göç..............

Sıcak gönüllere göç..............
Sıcak gönüllere göç.............

9 Ekim 2016 Pazar

BİLİRKİŞİ...

Birkaç haftadır yoktum...Teknik Bilirkişi sınavı için Ankara'ya gittim. Aslında gittiğim gün, dönmeyi düşündüm. İlk gün sabah saat 9 da Eğitim Salonundaydım...25 yıllık tecrübeme rağmen...o yönetmelikler....o canıııım mevzuatlar....raporlama teknikleri vs. anlatıldıkça yüreğime bir sıkıntı çöktü.....Öğlene kadar boş gözlerle eğitim sunumunu izledim....Öğlen arası kendimle bir hesaplaşayım dedim... attım kendimi ANKARA sokaklarına...yapabilir miyim? yoksa kaçmalı mıyım? diye epey bir düşündüm....ve kaçmaya karar verdim...... Zaten eğitime giderken adındaki ağırlık beni zorlamıştı....DANIŞILAN....BİLİRKİŞİ....Belki karakterim ile de ters bir durum...hiç en iyi ben bilirim....ben bilen kişiyim diye bakmadım ki hayata.....ukalalık gibi gelirdi bana.... İşyerinde...evde...teknik...özel....bildiğimi söyledim hep, yaşadıklarımdan arta kalan tecrübelerimle....hiç ısrar etmedim doğrusu bu diye.....
NEYSE....öğle molasından sonra sınıfa girdim.....diyemedim....kafam almıyor üstadım diye....bu kadar yönetmelik...mevzuat nasıl öğrenilir bu kadar kısa sürede.....velhasıl kendime  yakıştıramadım yarıda bırakmayı...geceleri ders çalıştım....gündüz eğitime gittim. Yeğenim... Mervem..... bana çok destek oldu....ve beni hiç ders çalışırken görmemiş....çok hoşuna gitti çok...
SONUÇ...geçtim sınavı ...ıııhhhmmm....95 aldım......Mevzuat ve yönetmelikten. Korkmak işe yaradı.....korkuların üstüne gitmek lazımmış.....iyi ki kaçmadım...bir sürü yeni arkadaşım oldu.
Yolunuz açık olsun BİLİRKİŞİLER.......ve teşekkür ederim MERVEM....

1 yorum:

  1. Canım teyzemm asıl ben sana teşekkür ederim. Hayatım boyunca hep yanımda durdun. Kimi zaman yanlış yollarda bile olsam kendi deneyimlerimle doğruyu bulmamı destekledin. Sen muhteşem bir annenin yanında mükemmel de bir teyzesin aynı zamanda. Seni ders çalışırken görmek beni gaza getirmiş ve ben de isg uzmanlığı sınavımı başarıyla vermiştim. Keşke böyle bahaneler yine olsa ve yanıma gelsen. Özlüyorum , çok seviyorum!

    YanıtlaSil